TV series·TV seris

Movie Review – Every Day

Het is weer tijd voor een nieuwe movie review & ook deze week heb ik de kans gehad om een boekenverfilming te bekijken. Je zal nu denken Huh? dit is een boekverfilming? Idd hier kwam ik ook pas voor een paar weken achter. Een tijdje geleden kwam ik het boek “Elke Dag” van David Levithon tegen. Helaas was die nergens meer te krijgen behalve 2e hands en dit was meer dan 50 euro. Toen ging ik op zoek of dit boek ook als was vertaald in het Duits en jaar hoor zelf 2 delen. Dit boek stond bij mij al heel lang op de wenslijst en natuurlijk heb ik ze alle twee gekocht. Later zag ik dat er ook een DVD van bestond en kwam dus erachter dat het boek werd verfilmd.

Directed by Michael Sucsy
Produced by
Screenplay by Jesse Andrews
Based on Every Day
by David Levithan
Starring
Music by Elliott Wheeler
Cinematography Rogier Stoffers
Edited by Kathryn Himoff
Production
company
Distributed by Orion Pictures
Release date
  • February 23, 2018
Running time
97 minutes[1]
Country United States
Language English

De zestienjarige Rhiannon wordt verliefd op een mysterieuze ziel genaamd A. Deze bewoont elke dag een ander lichaam. Rhiannon en A voelen een onvergelijkbare band en doen er dan ook alles aan om elkaar dagelijks terug te vinden. Telkens weer voelen ze meer voor elkaar en dat eist zo zijn tol voor de tortelduifjes. Uiteindelijk zullen ze een levensveranderende beslissing moeten nemen.

Mijn Review:

Tja uhm het is een heel leuk film maar dat was het dan ook alweer. Every Day is niet spectaculair zoals Love Simon maar ook niet echt saai. Het is een film die je kan opzetten op een zondag middag tijdens het lezen ofzo.  Ikzelf vond het acteerwerk matig tot wel slecht. Ik denk met betere acteurs kwam het verhaal beter tot zijn recht. Misschien dat je de film een kans geeft en zelf een mening erover krijgt. Ik heb hem nu 1x gezien en hoef hem niet nog eens te kijken.

film-star-rating-three-stars