TV seris

Movie Review- Isn’t it romantic?

Goedemorgen allemaal,

het is weer maandag en een nieuwe week staat voor de deur. Na heel veel drukte de afgelopen weken had ik nu eindelijk weer tijd om te bloggen en natuurlijk ook weer boeken te lezen. Jullie kunnen de komende tijd weer wat meer blog berichten van me verwachten. Vandaag trap ik de nieuwe week af met een film recensie want afgelopen weekend stond “Isn’t it Romantic” op Netflix en na een drukke dag had ik zin in een leuke film dus zette ik deze aan. Wat ik hiervan vond en of de hype om deze film ook mij heeft gepakt lees je in dit bericht.

Directed by Todd Strauss-Schulson
Produced by
Written by
Starring
Music by John Debney
Cinematography Simon Duggan
Edited by Andrew Marcus
Production
company
Distributed by
Release date
  • February 13, 2019 (United States)
Running time
89 minutes
Country United States
Language English
Budget $31 million[2]
Box office $37.0 million[3]

Movie Trailer

Isn’t It Romantic is een Amerikaanse komedie met Rebel Wilson en Liam Hemsworth in de hoofdrol. De productie is geregisseerd door Todd Strauss-Schulson. Met hoofrollen voor Rebel Wilson, Liam Hemsworth en Adam Devine.

Al doet ze nog zo haar best. Nooit wordt architecte Natalie opgemerkt op haar werk. Ook haar liefdesleven schiet niet erg op, doordat ze cynisch tegenover een levenslange relatie staat. Wanneer ze het bewustzijn verliest bij een brute diefstal, ontwaakt ze in een regelrechte romantische komedie, een genre dat ze vreselijk haat, waarin zij de grote hoofdrol speelt. Natalie doet er alles aan om aan elke cliché te kunnen ontsnappen. Dit blijkt geen sinecure, ook omdat ze de aandacht heeft getrokken van twee mooie mannen.

Mijn mening

Als eerste moet ik zeggen dat ik tot nu toe elke film met Rebel echt fantastisch vond. Ik ben een groot fan van haar acteerwerk en keek er dan ook naar uit om deze film met haar te kijken. Toen de trailer uit kwam dacht ik eerst dat deze film in de bios zal komen en ik had er al zin in. Nu moet ik bekennen dat ik heel erg blij ben dat ik hem gewoon thuis op Netflix kon kijken want ik had echt wel gejankt om mijn centen. Je kan het alvast raden maar ik vond deze “romantische comedy” helemaal bagger. Jeetje wat een slechte film. Als je de trailer ziet zijn dat ook de enige leuke stukjes uit de film en voor de rest is het een groot drama met overdreven acteerwerk en totaal niet lachwekkend. Ik vervelde me dood tijdens het kijken maar toch heb ik doorgezet. Achteraf verspilde tijd die ik beter had kunnen besteden aan een andere leuke film. Ik moest tijdens het kijken niet een keer lach en wat dan als hilarisch wordt gezien vond ik scheid irritant.  Al dat overdreven gedoe. Hadden ze het een beetje subtieler aangepakt had ik deze film beter gevonden of vermakelijker. Nee deze film is het kijken zeker niet waard en krijgt van mij 1 ster.

1-star-rating